Experiències d'animació sòciocultural a l'Ajuntament de Barcelona
Resum
Des d'una concepció de l'animació sociocultural com a acció social i educativa, l'Ajuntament de Barcelona ha optat per un model urbà participatiu, que s'ha traduït en una descentralització de les decisions i de la prestació de serveis i en l'establiment de diversos mecanismes reguladors de la participació ciutadana, així com en projectes concrets de dinamització sociocultural. En aquest sentit, es fa una reflexió històrico-crítica sobre quatre projectes generats per l'Ajuntament: els Casals de joves i infants, els Programes culturals i punts d'informació en els centres d'ensenyament mitjà, els centres cívics i l'Institut Municipal d'Animació (IMAE) i les generacions d'animadors que d'ell han sorgit.
Paraules clau
animació sociocultural, transformació social, acció educativaPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1988 J. Colomer

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.