Informació i control en educació matemàtica

Autors/ores

  • José Ma. Fortuny Aymeri Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

En aquest article s'analitzen dos aspectes clau de l'educació matemàtica: els processos d'informació i de control en el marc de la teoria de la instrucció. L'article s'estructura en els següents punts: 1. Introducció: l'educació matemàtica, les variables instructives i el constructivisme com a model epistemològic i psicològic. 2. Implementació: accions, gestió i decisions. 3. Eficiència: observació, autoreflexió i avaluació-recursió.

Paraules clau

processos d'informació i de control, teoria de la instrucció, educació matemàtica

Publicades

01-02-1990

Com citar

Fortuny Aymeri, J. M. (1990). Informació i control en educació matemàtica. EDUCAR, 17, 53–67. https://doi.org/10.5565/rev/educar.517

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.