L'avaluació de l'ensenyament de les ciències
Resum
A les pàgines següents es revisen alguns dels programes d'Avaluació de l'Ensenyament de les Ciències que han tingut més incidència en l'evolució històrica d'aquesta Àrea de coneixement. Fins als anys 70, l'enfocament de l'avaluació de les ciències era, essencialment, memorístic. A partir dels anys 80 sorgeixen propostes més interessants, que plantegen amb especial interès l'avaluació de les activitats pràctiques.Paraules clau
enfocaments d'avaluació, ensenyament de les ciències, programes d'avaluacióPublicades
01-02-1990
Com citar
Geli de Ciurana, A. M. (1990). L’avaluació de l’ensenyament de les ciències. EDUCAR, 17, 141–158. https://doi.org/10.5565/rev/educar.522
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1990 Anna Maria Geli de Ciurana

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.