Biaix d'items i habilitat en fraccions
Resum
En aquest article es contemplen alguns conceptes clau en la Teoria de respostes d'Items (TRI): corbes característiques, significat d'habilitat i discriminació en aquesta Teoria. S'aplica l'estudi de nivells d'habilitat cognitiva en l'aprenentatge de les fraccions a l'Educació Bàsica a 5è i 8è d'EGB a Espanya seguint el plantejament d'Onslow i Kieren. Els dissenys gràfics mostren clarament les diferències entre edats i cursos.Paraules clau
Teoria de respostes d'Ítems, fraccions, aprenentatgePublicades
01-02-1990
Com citar
Giménez, J. (1990). Biaix d’items i habilitat en fraccions. EDUCAR, 17, 161–181. https://doi.org/10.5565/rev/educar.523
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1990 Joaquim Giménez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.