Biaix d'items i habilitat en fraccions

Autors/ores

  • Joaquim Giménez Universitat de Barcelona

Resum

En aquest article es contemplen alguns conceptes clau en la Teoria de respostes d'Items (TRI): corbes característiques, significat d'habilitat i discriminació en aquesta Teoria. S'aplica l'estudi de nivells d'habilitat cognitiva en l'aprenentatge de les fraccions a l'Educació Bàsica a 5è i 8è d'EGB a Espanya seguint el plantejament d'Onslow i Kieren. Els dissenys gràfics mostren clarament les diferències entre edats i cursos.

Paraules clau

Teoria de respostes d'Ítems, fraccions, aprenentatge

Publicades

01-02-1990

Com citar

Giménez, J. (1990). Biaix d’items i habilitat en fraccions. EDUCAR, 17, 161–181. https://doi.org/10.5565/rev/educar.523

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.