El formador en l'espai formatiu de les xarxes
Resum
La introducció de les noves tecnologies en l'ensenyament provoca quelcom nou en la didàctica, encara que no modifica el nudi de la seva estructura conceptual. Les noves tecnologies i, en concret, les xarxes informàtiques obliguen a reflexionar sobre el paper del formador quan la comunicació i la informació de l'ensenyament s'hi sustenti. El principi de presencialitat no és suficient, la realitat de mas-media és confusa i la flexibilitat del self-media trastoca la mediació del formador. La didàctica no ha de modificar pas el nucli del seu objecte d'estudi, però haura de considerar les possibles modificacions en l'estructura de les estratègies metodològiques quan el canal de comunicació sigui una xarxa informàtica.
Paraules clau
formador, xarxa, estratègies metodològiques, necessitats formatives, potencial institucional, objecte de la didàctica, context, modalitat organitzativa, self-media, masmedia, comunicació, informacióPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1996 Adalberto Ferrández Arenaz
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.