Treball intel•lectual, informació i tecnologia digital

Autors/ores

  • Ferran Ruiz Tarragó Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Generalitat de Catalunya

Resum

La relació entre educació i ordinadors –o millor dit, tecnologies digitals- pot ser analitzada des de diferents punts de vista. Un és el paper de la tecnologia de la informació com la principal eina que té la gent per desenvolupar el treball intel·lectual. Aquest camp de treball intel·lectual és extremadament ampli i inclou una gran quantitat d’activitats. Aquest article revisa els diferents tipus d’activitats agrupades en cinc àrees (planificació i control; lectura, estudi i observació; informació i documentació; escriptura i creació; presentació, comunicació i discussió=. També es revisa la seva relació amb la gestió de la informació, les possibilitats presentades per la tecnologia digital i l’impacte en l’educació.

Paraules clau

tecnologies de la informació i la comunicació, treball intel•lectual, TIC i educació

Publicades

1999-07-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.