El portafolio docent com estratègia formativa i de desenvolupament professional

Autors/ores

  • Amparo Fernández March Universidad Politécnica de Valencia Universidad de Valencia

Resum

Aquest article analitza les possibilitats del portafoli docent com a estratègia formativa i de desenvolupament professional en el context de l'educació universitària. Parteix de la idea de la necessitat de buscar fórmules en la formació del professorat universitari que s'adaptin a la «cultura» de la institució universitària i que vagin en la línia d'afavorir el desenvolupament de professionals «reflexius» que troben en l'anàlisi sistemàtica i organitzada de la seva pràctica el «motor» de la seva autoformació. S'hi descriu, a més a més, la filosofia de base i les característiques metodològiques per a un bon aprenentatge en la construcció d'un portafoli docent.

Paraules clau

formació del professorat, qualitat, innovació, avaluació de la docència, acreditació

Publicades

01-01-2004

Com citar

Fernández March, A. (2004). El portafolio docent com estratègia formativa i de desenvolupament professional. EDUCAR, 33, 127–142. https://doi.org/10.5565/rev/educar.265

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.