Els sistemes d’acreditació. Aproximació conceptual i teòrica
Resum
Quan parlem de sistemes d’acreditació en la literatura pedagògica i en els textos legals sempre es fa a fi de complir diferents funcions socials i educatives alhora: per respondre als accelerats canvis socials, per augmentar el nivell formatiu de la població, per reduir l’exclusió social, per millorar la transparència del mercat de treball, etc. En aquest article s’analitza la perspectiva teòrica i conceptual dels sistemes d’acreditació, exposant algunes idees per al debat sobre les raons pedagògiques que podrien justificar i legitimar aquestes noves estratègies educatives, i proposant finalment el que podrien ser les bases conceptuals dels sistemes d’acreditació, així com una classificació d’aquests.Paraules clau
sistemes d’acreditació de competències, reconeixement de competències adquirides, acreditació de competències, educació d’adults, educació permanentPublicades
2006-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 Óscar Medina Fernández
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.