El desenvolupament social a preescolar
Resum
La socialització comprèn el conjunt d'experiències del nen en què intervenen primordialment seus semblants. En el període preescolar el nen fa un trànsit ecològic a integrar-se en l'àmbit de la llar d'infants o escola bressol. La socialització s'iniciarà amb comportaments d'obertures cap als altres que, progressivament, aniran derivant cap a la imitació mútua i el desenvolupament de les possibilitats d'expressió i comunicació. La relació social incideix de ple en el desenvolupament de la intel · ligència i en la conformació de la personalitat, del sentit de pertinença i identitat. El joc és el vehicle primordial d'aquest procés que s'inicia en els anys pre-escolars i culminarà en l'adolescència.Paraules clau
socialització, període preescolar, jocPublicades
01-02-1984
Com citar
Perinat, A. (1984). El desenvolupament social a preescolar. EDUCAR, 5, 21–29. https://doi.org/10.5565/rev/educar.619
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1984 Adolfo Perinat

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.