Aprenentatge i desenvolupament professional

Presentació del monogràfic

Autors/ores

  • Georgina París Mañas Universitat de Lleida
  • Carla Quesada-Pallarès Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

Presentació del monogràfic Aprenentatge i desenvolupament professional: de la investigació innovadora a la intervenció innovadora.

Referències

BALDWIN, T.T. i FORD, J.K. (1988). Transfer of training: A review and directions for future research. Personnel Psychology, 41(1), 63-105. https://doi.org/10.1111/j.1744-6570.1988.tb00632.x

BALDWIN, T.T.; KEVIN FORD, J. i BLUME, B.D. (2017). The state of transfer of training research: Moving toward more consumer‐centric inquiry. Human Resource Development Quarterly, 28(1), 17-28. https://doi.org/10.1002/hrdq.21278

CASPAR, P. (1994). La inversió inmaterial. Taleia, 9, 34-39.

ECHEVERRÍA, B.; ISUS, S.; MARTÍNEZ, P. i SARASOLA, L. (2008). Orientación profesional. Barcelona: Editorial UOC.

GUTHRIE, H. (2009). Competence and competency-based training: What the literature says. NCVER. Recuperat de www.ncver.edu.au.

NOE, R.A. (1986). Trainees’ attributes and attitudes: Neglected influences of training effectiveness. Academy of Management Review, 11, 736-749. https://doi.org/10.5465/amr.1986.4283922

PARÍS, G.; TEJADA, J. i COIDURAS, J. (2014). La profesionalización de los profesionales de la Formación para el Empleo en constante [in]definición en Europa. Profesorado: Revista de Currículum y Formación del Profesorado, 18(2), 266-283.

https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=56732350015

PINEDA, P.; QUESADA, C. i CIRASO, A. (2011). Evaluating training effectiveness: Results of the FET model in the public administration in Spain. 7th International Conference on Researching Work and Learning. Normal University of China.

SCHOEB, G.; LAFRENIÈRE‐CARRIER, B.; LAUZIER, M. i COURCY, F. (2020). Measuring transfer of training: Review and implications for future research. Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l’Administration, 38(1), 17-28. https://doi.org/10.1002/cjas.1577

SHAPIRO, H.; RENÉ, J. i IRVING, P. (2011). Emerging skills and competences. –A transatlantic study. EU-US-. Taastrup: Danish Technological Institute. European Comission.

TEJADA, J. (2009). Profesionalización docente en el escenario de la Europa del 2010: Una mirada desde la formación. Revista de Educación, 349, 463-477.

Publicades

2022-01-31

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.