En una aula d’educació primària: de la multiculturalitat amb minúscules a la cultura amb majúscules

Autors/ores

  • María Josefa Cabello Martínez Universidad Complutense de Madrid
  • Laura Rayón Rumayor Universidad de Alcalá de Henares

Resum

A partir dels resultats obtinguts en un estudi de cas realitzat en el marc de la investigació «Los principios de comprensividad y diversificación como respuesta a la diversidad en una escuela multicultural dentro de la enseñanza obligatoria» (CIDE-MEC), es resumeix la resposta que s’estava donant a la diversitat en aquest grup concret en els temes següents: presència de la diversitat i multiculturalisme a l’aula, concepte i tractament de la diversitat, seqüència i desenvolupament de tasques, ús de materials i organització espaciotemporal.

 

Paraules clau

diversitat, integració social, multiculturalisme, procés d’ensenyament-aprenentatge

Publicades

01-02-1998

Com citar

Cabello Martínez, M. J., & Rayón Rumayor, L. (1998). En una aula d’educació primària: de la multiculturalitat amb minúscules a la cultura amb majúscules. EDUCAR, 22, 313–318. https://doi.org/10.5565/rev/educar.366

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.