La integració de l’alumne superdotat en l’àmbit escolar. Àmbit escolar: área d’intervenció educativa
Resum
Actualment, segons els autors, la necessitat d’una intervenció educativa especial per a la optimització de l’alumne superdotat està totalment justificada. La integració educativa d’aquests alumnes a l’escola suposa modificar les condicions i els desenvolupaments didàctics en la pròpia organització escolar i en les relacions entre l’escola i la comunitat. Aquest procés d’integració queda reflectit en un programa d’actuació global que afecta el Projecte educatiu de centre, el Projecte curricular i la programació de l’aula, i ha de ser el mestre el responsable de realitzar la programació, seqüenciació i temporització dels continguts que ha de donar, així com de fer l’avaluació d’aquests.
Paraules clau
alumne superdotat, integració escolar, educació especial, intervenció educativaPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1998 Carlota González Gómez, Juan Pablo González Gómez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.