Filosofia de l’educació: Conceptes i límits
Resum
Es tracta de pensar quin serà l'espai epistemològic de la Filosofia de l'Educació dins del polimorf conglomerat de sabers tecno-científics anomenats Ciències de l'Educació. Es distingeixen dos models de discurs, analítics, uns, i sintètics, els altres, els primers obliden la pràctica educativa regionalment, els segons, en canvi, la consideren de forma global. Dins de la segona modalitat es van situar tres sabers que han caminat amb freqüència solapats: Teoria de l'Educació, Pedagogia Fonamental i Filosofia de l'Educació. S'estableixen les fronteres cognoscitives entre les tres matèries i, finalment, es defineixen els dos significats que posseeix el significant Filosofia de l'Educació.
Paraules clau
filosofia de l’educació, ciències de l’educació, teoria de l’educacióPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1987 Octavi Fullat

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.