Universitat i escoles d'adults

Autors/ores

  • Jaume Botey Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

Universitat, mestres d'escoles d'adults de nivell no universitari, animadors socioculturals i de temps lliure, monitors de formació ocupacional i els dedicats als sectors marginals, etc. són institucions i funcions que poden ser concebudes com a operacions-sedants d'un sistema que segrega i margina, o com a agents de canvi. Tant a la Universitat com les escoles d'adults de nivell no universitari s'han de complir les funcions d'investigació i docència en el marc d'un pla d'actuació global sobre un territori, barri o comarca (Projecte de Base Territorial), per millorar les condicions dels que hi viuen. Per definir els objectius que en aquest context han de tenir les escoles d'adults, es desenvolupen els seus fonaments epistemològics, que han d'estar a la base de tota investigació social i es formulen tots aquells que han de caracteritzar la transformació.

Paraules clau

universitat, transformació social, escola d’adults

Publicades

01-02-1988

Com citar

Botey, J. (1988). Universitat i escoles d’adults. EDUCAR, 13, 81–94. https://doi.org/10.5565/rev/educar.387

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.