Animació sociocultural, educació i educació no formal
Resum
L'objecte central d'aquest article és presentar i debatre alguns aspectes conceptuals de la relació entre l'animació sociocultural i l'educació. Per a això, en primer lloc es polemitza amb alguns posicionaments reticents o tebis pel que fa a la vinculació pedagògica de l'animació sociocultural. Després, el discurs es torna positiu per presentar alguns aspectes rellevants de la relació entre ambdós conceptes. Finalment, s'analitza el lloc que li correspondria a l'ASC en un univers educatiu sectorialitzat en àmbits formals, no formals i informals. Primer de tot, però, a manera de parèntesi introductori, s'esbossa una relació dels diferents nivells d'elaboració teòrica de l'ASC, per situar el que correspondria al tema d'aquest treball i explicitar així algunes de les seves limitacions.
Paraules clau
intervenció social, educació, animació socio-culturalPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1988 Jaume Trilla i Bernet
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.