L'ensenyament i l'educació com "operadors" epistemològics

Autors/ores

  • Teófilo R. Neira Universidad de Oviedo

Resum

En aquest treball es formula la hipòtesi que la "ensenyament" és una activitat interna a la ciència mateixa, és un "operador" científica. Aquesta hipòtesi no nega que la ciència, un cop constituïda, pugui i hagi de ser ensenyada. Pretén anar més enllà. Afirma que la ciència implica, en el seu procés objectiu, la "ensenyament, i que, quan això no es produeix, o quan no és possible, la ciència s'atura, es destrueix com a realitat.

Paraules clau

epistemologia, ciència, ensenyament

Publicades

01-02-1988

Com citar

Neira, T. R. (1988). L’ensenyament i l’educació com "operadors" epistemològics. EDUCAR, 14, 35–50. https://doi.org/10.5565/rev/educar.527

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.