L'ensenyament i l'educació com "operadors" epistemològics
Resum
En aquest treball es formula la hipòtesi que la "ensenyament" és una activitat interna a la ciència mateixa, és un "operador" científica. Aquesta hipòtesi no nega que la ciència, un cop constituïda, pugui i hagi de ser ensenyada. Pretén anar més enllà. Afirma que la ciència implica, en el seu procés objectiu, la "ensenyament, i que, quan això no es produeix, o quan no és possible, la ciència s'atura, es destrueix com a realitat.Paraules clau
epistemologia, ciència, ensenyamentPublicades
01-02-1988
Com citar
Neira, T. R. (1988). L’ensenyament i l’educació com "operadors" epistemològics. EDUCAR, 14, 35–50. https://doi.org/10.5565/rev/educar.527
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1988 Teófilo R. Neira

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.