La comunicació educativa des de l'enfocament hermenèutic
Resum
L'article tipifica l'acció educativa des de la significació que els planteamicntos de la teoria hermenèutica atorga la comunicació. L'acció comunicativa és designada per l'hermenèutica contemporània (GADAMER) com un "llarg esforç de comprensió". Es tracta d'una activitat productiva, en oposició a la teoria del romanticisme alemany - Dilthey - que s'elabora des d'un horitzó de sentit determinat, el qual entra en relació dialèctica amb un altre.Paraules clau
comunicació, hermenèutica, acció educativaPublicades
01-02-1991
Com citar
Pagès, A. (1991). La comunicació educativa des de l’enfocament hermenèutic. EDUCAR, 18, 27–39. https://doi.org/10.5565/rev/educar.492
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1991 Anna Pagès

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.