La formació del professorat i la innovació
Resum
Es parteix d'una concepció d'innovació més lligada a processos de formació permanent i perfeccionarniento professional en actiu, sense detriment de la formació inicial. Això significa, per tant, que el professor en formació inicial també ha de tenir acostament teòric a la temàtica del canvi. En qualsevol cas, s'aporten estratègies de formació permanent per a la innovació recolzada en diferents modalitats (cursos de divulgació, jornades i trobades cientifico-experiencials, cursos de formació, curs amb projecte d'acció, formació autònoma, formació en centres sense suport extern, intercanvi i estades formatives, formació en centres amb suport intern, investigació autònoma en els centres, investigació amb col · laboració i suport d'entitats educatives).Paraules clau
innovació, formació permanent, formació inicial, professorPublicades
01-02-1995
Com citar
Jiménez Jiménez, B. (1995). La formació del professorat i la innovació. EDUCAR, 19, 33–46. https://doi.org/10.5565/rev/educar.434
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1995 Bonifacio Jiménez Jiménez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.