La investigació en educació especial. Tendències i orientacions
Resum
En el present treball destaquem no només les aportacions que el coneixement de la recerca pot aportar a la pràctica educativa, sinó també quines són les orientacions que la investigació assumeix en l'àmbit de l'educació especial. Sigui com sigui, concebem la investigació en la seva contextualització dins l'àmbit de l'educació especial com un punt de partida per a la transferència d'aquest coneixement generat a l'àmbit de l'educació en general. Fem també èmfasi, d'altra banda, en els processos d'anàlisi qualitativa, contextualitzats com una opció que delimita la interacció entre el coneixement de la recerca (teòric) i el coneixement pràctic.
Paraules clau
educació especial, recerca educativa, intervenció socieducativaPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1997 Pedro Jurado de los Santos, José M. Sanahuja

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.