La investigació en educació especial. Tendències i orientacions

Autors/ores

  • Pedro Jurado de los Santos Universitat Autònoma de Barcelona
  • José M. Sanahuja Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

En el present treball destaquem no només les aportacions que el coneixement de la recerca pot aportar a la pràctica educativa, sinó també quines són les orientacions que la investigació assumeix en l'àmbit de l'educació especial. Sigui com sigui, concebem la investigació en la seva contextualització dins l'àmbit de l'educació especial com un punt de partida per a la transferència d'aquest coneixement generat a l'àmbit de l'educació en general. Fem també èmfasi, d'altra banda, en els processos d'anàlisi qualitativa, contextualitzats com una opció que delimita la interacció entre el coneixement de la recerca (teòric) i el coneixement pràctic.

Paraules clau

educació especial, recerca educativa, intervenció socieducativa

Publicades

01-02-1997

Com citar

Jurado de los Santos, P., & Sanahuja, J. M. (1997). La investigació en educació especial. Tendències i orientacions. EDUCAR, 21, 105–114. https://doi.org/10.5565/rev/educar.376

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.