Anàlisi crítica d'avaluacions macroinstitucionales del procés d'integració

Autors/ores

  • Antonio Sánchez Asín Universitat de Barcelona

Resum

Aquest article fa referència a l'avaluació de la integració escolar realitzada des d'un macroprograma en un sector ampli de Catalunya i a l'avaluació de tres macroprogrames d'integració realitzada pel Ministeri d'Educació i Ciència en diferents comunitats autònomes.
Des dels quatre programes avaluats s'han posat en evidència àmplies llacunes i mancances, igual que altres aspectes que es troben en procés de consolidació i altres que han adquirit una alta maduresa. En aquests últims anys s'ha posat de manifest l'obsessió compulsiva per integrar, relegant, secundàriament, la necessitat d'avaluar el procés d'integració per reconduir o millorar dimensions viciades per la rutina o realitzades sense una justificació conceptual sòlida.

Paraules clau

educació especial, avaluació institucional, integració educativa

Publicades

1997-02-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.