Anàlisi crítica d'avaluacions macroinstitucionales del procés d'integració
Resum
Aquest article fa referència a l'avaluació de la integració escolar realitzada des d'un macroprograma en un sector ampli de Catalunya i a l'avaluació de tres macroprogrames d'integració realitzada pel Ministeri d'Educació i Ciència en diferents comunitats autònomes.
Des dels quatre programes avaluats s'han posat en evidència àmplies llacunes i mancances, igual que altres aspectes que es troben en procés de consolidació i altres que han adquirit una alta maduresa. En aquests últims anys s'ha posat de manifest l'obsessió compulsiva per integrar, relegant, secundàriament, la necessitat d'avaluar el procés d'integració per reconduir o millorar dimensions viciades per la rutina o realitzades sense una justificació conceptual sòlida.
Paraules clau
educació especial, avaluació institucional, integració educativaPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1997 Antonio Sánchez Asín
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.