Funció del mestre en l’aplicació de l’aprenentatge cooperatiu en una aula d’integració amb alumnes sords

Autors/ores

  • Cristina Cambra Universitat Autònoma de Barcelona
  • Cristina Laborada Molla Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

Amb l’objectiu d’explorar l’efecte de l’aprenentatge cooperatiu, vist com una via alternativa al sistema tradicional d’adquisició de continguts escolars i com una eina facilitadora de la integració dels alumnes sords o amb deficiències auditives, es vol observar com actua en les relacions interpersonals d’aquest tipus d’alumnat. Per fer això es revisen estudis desenvolupats, tant des del punt de vista de l’estudiant sord com de l’oient. A partir dels resultats obtinguts s’explicita la funció del mestre docent en tot procés cooperatiu en el qual estigui immers un deficient auditiu.

 

Paraules clau

alumnes sords, dèficits auditius, aprenentatge cooperatiu, integració social, necessitats educatives especials

Publicades

1998-02-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.