Funció del mestre en l’aplicació de l’aprenentatge cooperatiu en una aula d’integració amb alumnes sords
Resum
Amb l’objectiu d’explorar l’efecte de l’aprenentatge cooperatiu, vist com una via alternativa al sistema tradicional d’adquisició de continguts escolars i com una eina facilitadora de la integració dels alumnes sords o amb deficiències auditives, es vol observar com actua en les relacions interpersonals d’aquest tipus d’alumnat. Per fer això es revisen estudis desenvolupats, tant des del punt de vista de l’estudiant sord com de l’oient. A partir dels resultats obtinguts s’explicita la funció del mestre docent en tot procés cooperatiu en el qual estigui immers un deficient auditiu.
Paraules clau
alumnes sords, dèficits auditius, aprenentatge cooperatiu, integració social, necessitats educatives especialsPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1998 Cristina Cambra, Cristina Laborada Molla
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.