L’ensenyament de la llengua: usos i practiques lingüístiques diverses

Autors/ores

  • Laura Rayón Universidad de Alcalá de Henares
  • Esteban Rubio Universidad Complutense de Madrid

Resum

Els autors presenten alternatives per treballar l’ensenyament de la llengua, tot donant resposta a la diversitat cultural de les aules, afavorint la comprensió i l’ús del llenguatge entre l’alumnat. A partir d’una proposta pràctica es veu necessari establir un model de comunicació multidireccional i circular dins l’aula, així com una participació dels alumnes en l’elecció i planificació dels continguts. Relacionat amb això, també és interessant negociar les estratègies d’ensenyament-aprenentatge i els procediments que s’utilitzen, així com l’avaluació que es fa, la qual ha d’obeir a raons pedagògiques tenint en compte la participació activa del grup.

 

Paraules clau

integració de la diversitat, ensenyament-aprenentatge de la llengua, entitat cultural, construcció de coneixement

Publicades

01-02-1998

Com citar

Rayón, L., & Rubio, E. (1998). L’ensenyament de la llengua: usos i practiques lingüístiques diverses. EDUCAR, 22, 319–324. https://doi.org/10.5565/rev/educar.367

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.