El tractament de la diversitat en el treball per projectes

Autors/ores

  • Grup de treball «Llenguatge escrit i educació especial» País Valencià

Resum

L’article fa una reflexió, a partir d’un enfocament constructivista, del treball per projectes amb l’alumnat amb necessitats educatives especials. Segons els autors, professors i professores d’aules d’educació especial de centres ordinaris, aquest és un document obert, fruit de les investigacions realitzades per aquest grup de professionals, el quals consideren el treball per projectes com un procés creatiu que es pot utilitzar com a recurs didàctic de suport per al tractament de la diversitat en els centres d’educació especial. A partir d’aquesta afirmació s’aprofita per convidar el col·lectiu que treballa en aquests centres a replantejar-se el treball cooperatiu com a motor que facilita els canvis dins els diferents entorns.

 

Paraules clau

treball per projectes, educació especial, llenguatge escrit, tractament de la diversitat

Publicades

01-02-1998

Com citar

«Llenguatge escrit i educació especial», G. de treball. (1998). El tractament de la diversitat en el treball per projectes. EDUCAR, 22, 301–305. https://doi.org/10.5565/rev/educar.364

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.