La tutoria a l’ESO. Estudi de la seva valoració en una població de Barcelona (prov.)

Autors/ores

  • M. Jesús Comellas Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

Els canvis del sistema educatiu han generat la necessitat de donar suport a l’alumnat, especialment durant l’etapa de Secundària a fi de poder guiar-lo en diferents situacions com: formació, diversitat d’interessos, variabilitat curricular, possibles dificultats, presa de decisions…, fet pel qual els models d’orientació existents han hagut de modificar-se per donar lloc a una acció tutorial més sistemàtica: PAT. És necessari, per això, ajudar el professorat atesa la complexitat de la tasca. Es presenta un estudi en el qual es posa de manifest l’opinió dels implicats: tutors, pares i alumnes.

Paraules clau

formació, diversitat d’interessos, variabilitat curricular, presa de decisions

Publicades

01-02-1999

Com citar

Comellas, M. J. (1999). La tutoria a l’ESO. Estudi de la seva valoració en una població de Barcelona (prov.). EDUCAR, 24, 111–128. https://doi.org/10.5565/rev/educar.340

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.