La tutoria a l’ESO. Estudi de la seva valoració en una població de Barcelona (prov.)
Resum
Els canvis del sistema educatiu han generat la necessitat de donar suport a l’alumnat, especialment durant l’etapa de Secundària a fi de poder guiar-lo en diferents situacions com: formació, diversitat d’interessos, variabilitat curricular, possibles dificultats, presa de decisions…, fet pel qual els models d’orientació existents han hagut de modificar-se per donar lloc a una acció tutorial més sistemàtica: PAT. És necessari, per això, ajudar el professorat atesa la complexitat de la tasca. Es presenta un estudi en el qual es posa de manifest l’opinió dels implicats: tutors, pares i alumnes.Paraules clau
formació, diversitat d’interessos, variabilitat curricular, presa de decisionsPublicades
1999-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1999 M. Jesús Comellas
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.