L’autoavaluació dels equips docents, una estratègia de millora qualitativa de l’escola
Resum
Després de sotmetre a revisió els conceptes de qualitat i d’autonomia docent i analitzar els pressupòsits de les principals orientacions en les estratègies de millora de l’escola, el text presenta una estratègia desenvolupada a Catalunya, fonamentada en un enfocament deliberatiu i emmarcada en l’ordre que regula l’avaluació de centres.Paraules clau
qualitat, professionalitat, autonomia docent, estratègies de millora educativa, autoavaluació d’equips docentsPublicades
01-02-1999
Com citar
Rué, J. (1999). L’autoavaluació dels equips docents, una estratègia de millora qualitativa de l’escola. EDUCAR, 24, 71–87. https://doi.org/10.5565/rev/educar.336
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1999 Joan Rué

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.