La pretesa reforma de les humanitats
Resum
Tenint presents els últims debats generats, des de les institucions polítiques, sobre la Reforma (LOGSE) i en especial sobre l’ensenyament de la branca anomenada humanitats —llengües i cultura clàssiques, filosofia, llengua i literatura i ciències socials, geografia i història—, s’ha generat la necessitat que es fes una anàlisi, amb la participació d’especialistes representants totes les comunitats que configuren l’Estat espanyol.Es presenta el procés seguit (estudis comparatius i anàlisi d’enfocaments i posicionaments), així com els principals acords i suggeriments que s’han fet, encaminats a millorarne i garantir-ne l’ensenyament en les etapes de Secundària Obligatòria (ESO) i postobligatòria (batxillerats) tenint present els marcs legals que emparen les diferents comunitats en relació amb el conjunt d’Espanya i pensant que s’està vinculat a Europa.
Paraules clau
reforma educativa, nous marcs legals educatius, reforma de les humanitatsPublicades
1999-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1999 Jaume Sarramona
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.