La pretesa reforma de les humanitats

Autors/ores

  • Jaume Sarramona Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

Tenint presents els últims debats generats, des de les institucions polítiques, sobre la Reforma (LOGSE) i en especial sobre l’ensenyament de la branca anomenada humanitats —llengües i cultura clàssiques, filosofia, llengua i literatura i ciències socials, geografia i història—, s’ha generat la necessitat que es fes una anàlisi, amb la participació d’especialistes representants totes les comunitats que configuren l’Estat espanyol.
Es presenta el procés seguit (estudis comparatius i anàlisi d’enfocaments i posicionaments), així com els principals acords i suggeriments que s’han fet, encaminats a millorarne i garantir-ne l’ensenyament en les etapes de Secundària Obligatòria (ESO) i postobligatòria (batxillerats) tenint present els marcs legals que emparen les diferents comunitats en relació amb el conjunt d’Espanya i pensant que s’està vinculat a Europa.

Paraules clau

reforma educativa, nous marcs legals educatius, reforma de les humanitats

Publicades

1999-02-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.