Recopilació bibliogràfica sobre competències
Resum
Presentem a continuació una recopilació bibliogràfica sobre la temàtica de les competències. Sense dubte, aproximar-nos a un concepte com l’esmentat, planteja una necessària selecció que ha de considerar-se de cara a presentar una proposta coherent i no necessàriament exhaustiva. El concepte de les competències engloba múltiples camps en l’activitat i en la teoria educatives. En aquest sentit, podem referir-nos a “formació basa en competències”, “competència curricular”, “competència(es) professional(s)”, etc. Així mateix, en funció de l’enfocament i/o paradigma en el que ens ubiquem, així hauran de ser enteses les competències. Per facilitar un llistat coherent i ampli al mateix temps en el context educatiu, hem diferenciat obres generals (llibres i tesi fonamentalment) i obres especifiques (articles de revista, ressenyes, informes, etc.). Sense la intenció de presentar una recopilació finalitzada i concloent, el que a continuació pot consultar-se és un simple recorregut al voltant del concepte de la competència o competències des de la perspectiva educativa.
Paraules clau
competències, revisió bibliogràfica, paradigmesPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2000 Antoni Navío Gámez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.