La formació competencial del professorat: formació continua i nous reptes organitzatius
Resum
A partir de l’enfocament del que representen les competències (sabers, saber fer i saber estar), es fa un plantejament en relació amb la formació dels professionals de l’educació. Aquesta formació comporta un repte, tant pel que fa a la formació inicial com, especialment, a la formació continuada.L’anàlisi se centra, a partir del plantejament de les competències dels professionals de l’educació, en la necessitat de trobar noves formes organitzatives que prioritzin el «saber fer» i el «saber estar» com a aspectes clau per a la millora de la resposta educativa en tots els nivells i davant les necessitats de tot l’alumnat.
Paraules clau
formació del professorat, competències docents, desenvolupament organitzacionalPublicades
2000-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2000 M. Jesús Comellas
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.