Reflexions a l’entorn de la nova cultura docent

Autors/ores

  • Mercè Izquierdo Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

En aquest article es considera que, quan ens referim a «nova cultura docent», estem parlant d’un concepte emergent, complex i d’un gran abast. Té a veure amb un nou model de coneixement científic, amb una nova concepció de l’avaluació i amb noves exigències pel que fa al llenguatge. Per això, si bé els canvis en els currículums i en la docència són necessaris, cal disenyar-los mirant cap al futur (que serà ben diferent del nostre present) i amb la finalitat de promoure valors humanístics enfront d’actituds deterministes derivades del cientifisme i la tecnocràcia.

Paraules clau

cultura docent, canvi organitzacional, docència universitària

Publicades

01-07-2000

Com citar

Izquierdo, M. (2000). Reflexions a l’entorn de la nova cultura docent. EDUCAR, 27, 181–204. https://doi.org/10.5565/rev/educar.256

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.