Estratègies per a desenvolupar currículums basats en la formulació de problemes i organitzats sobre la base de projectes
Resum
Les estratègies per desenvolupar l'aprenentatge basat en la formulació d'una problemàtica i organitzat en base a un projecte (d'ara endavant PBL = problem based and project organised learning) tracten de canviar les estructures dels estudis, atès que els sistemes PBL són fonamentalment diferents de l'ensenyament tradicional de la universitat. No obstant això, els sistemes PBL també es diferencien entre si. En aquest article es discutirà la definició del sistema PBL com a sistema d'aprenentatge i com a model d'ensenyament. L'article també tractarà les estratègies de canvi a les quals les institucions poden recórrer si volen establir el sistema PBL en l'ensenyament.Paraules clau
aprenentatge basat en problemes i organitzat en projectes, model d’ensenyament i aprenentatge, Universitat d’AalborgPublicades
2004-01-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2004 Anette Kolmos
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.