Cap a la excel · lència educativa a les comunitats d'aprenentatge: participació, interactivitat i aprenentatge
Resum
El projecte «Comunitats d’Aprenentatge» es defineix com una alternativa que guia la transformació de situacions de desigualtat educativa en situacions on es generin oportunitats d’aprenentatge per a tothom. L’aplicabilitat d’aquest projecte, el qual presenta un alt nivell d’operativitat, es tradueix, entre d’altres propostes, en la sistematització de metodologies didàctiques que aconsegueixen connectar els plantejaments teòrics fonamentadors del projecte amb una sèrie d’estratègies metodològiques que orienten els processos d’ensenyament-aprenentatge cap a l’excel·lència educativa. En aquest sentit, els «grups interactius» responen a la necessitat d’obrir les aules a la participació de la comunitat —familiars, voluntaris i altres agents— per tal d’afavorir l’aprenentatge dels infants.
Paraules clau
comunitats d’aprenentatge, oportunitats educatives, participacióPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2005 Gerard Ferrer Esteban

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.