Innovació, cultura i poder a les institucions educatives. La complexitat en el canvi d'educació

Autors/ores

  • Rodrigo Juan García Gómez Comunidad de Madrid. Gabinete Técnico del Defensor del Menor

Resum

Aquesta aportació recull la síntesi d’una recerca que pretén posar en evidència la complexitat i, a la vegada, la viabilitat de la innovació educativa a partir de l’exploració de les idees hegemòniques presents en les institucions educatives. Aquesta investigació s’ha desenvolupat simultàniament a un procés d’assessorament col·laboratiu en el context dels «marges del sistema econòmic, social, cultural i escolar normalitzat».

Paraules clau

innovació, cultura, poder, pedagogia crítica, món de la vida

Publicades

01-02-2005

Com citar

García Gómez, R. J. (2005). Innovació, cultura i poder a les institucions educatives. La complexitat en el canvi d’educació. EDUCAR, 35, 11–27. https://doi.org/10.5565/rev/educar.210

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.