El disseny de programes d'orientació integrats en el nucli formatiu. Resultats d'una experiència

Autors/ores

  • Mercè Jariot Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

A l’article, s’hi exposen les bases del que hauria de ser un disseny de programes d’orientació integrats en el nucli formatiu que tinguin com a finalitat la millora del rendiment acadèmic incidint en els activadors de la formació. Aquest tipus de programes requereixen la implicació del professorat i l’execució d’aquest a l’aula. L’experiència que presentem forma part del treball realitzat durant tres cursos en centres de formació professional i s’inclou en part dels resultats presentats d’una tesi doctoral. En aquest article, hi mostrem els més rellevants.

Paraules clau

disseny de programes d’orientació, orientació integrada al currículum, avaluació de programes

Publicades

01-02-2005

Com citar

Jariot, M. (2005). El disseny de programes d’orientació integrats en el nucli formatiu. Resultats d’una experiència. EDUCAR, 36, 131–154. https://doi.org/10.5565/rev/educar.201

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.