Les competències del gestor del coneixement en entorns formatius virtuals
Resum
El present article, emmarcat dins del Projecte Accelera, proposa un model d’àrees de competències que ha de tenir el gestor del coneixement en una plataforma de treball en xarxes virtuals. Concebem les àrees de competències des d’una perspectiva holística, on la persona, en aquest cas el gestor del coneixement, vinculada al seu entorn de forma activa i compromesa, es converteix en el centre de referència per a la seva definició.El model es caracteritza per ser contextualitzat i obert, capaç d’adaptar-se a les característiques d’una organització que pretengui definir les competències del gestor del coneixement de forma participativa.
Paraules clau
competències, gestor del coneixement, moderador, xarxes d’aprenentatge, entorn virtual d’ensenyament-aprenentatge, model holísticPublicades
01-02-2006
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, María José García San Pedro

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.