El «conteo» en alumnes amb necessitats educatives especials. Principis d’equivalència, ordenació i transitivitat
Resum
El present treball pretén conèixer els mecanismes utilitzats pels participants amb discapacitat intel·lectual en el procés de «conteo», en el qual estan implicades les relacions d’equivalència, ordenació i transitivitat que determinen l’adquisició de número. És un estudi comparatiu amb nens de 4 i 5 anys evolutius entre dues poblacions d’alumnat: un grup de participants amb discapacitat intel·lectual (D.I.) (amb edats cronològiques d’entre 8 i 12 anys, l’edat evolutiva dels quals de 4 i 5 anys va ser determinada a través de l’avaluació amb el Mètode Dimensional Cambrodí), escolaritzats en un centre específic, i alumnat sense discapacitat intel·lectual (sense D.I.), escolaritzats en centre ordinari.Paraules clau
conteo, discapacitat intel·lectual, procés cognitiu, retard mental, necessitats educatives especialsPublicades
01-02-2006
Com citar
Serrano, C., Vendrell, R., Ribera, G., & Montserrat, M. (2006). El «conteo» en alumnes amb necessitats educatives especials. Principis d’equivalència, ordenació i transitivitat. EDUCAR, 37, 151–166. https://doi.org/10.5565/rev/educar.193
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 Carrasumada Serrano, Roser Vendrell, Gemma Ribera, Mabel Montserrat

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.