Anàlisi de les activitats del programa Clic en els contextos d’ensenyament-aprenentatge
Resum
En aquest treball examinem un dels programes utilitzats pel professorat: el Clic. Una eina de creació d’activitats educatives multimèdia per a alumnes. A més de descriure’l, oferint les seves característiques tècniques, potencialitats, possibles usos i el seu valor pedagògic en relació amb altres recursos didàctics (especialment el llibre de text), ens centrem en un cas concret: un centre educatiu de primària. En aquest estudi de cas, emmarcat en una investigació més àmplia, vam analitzar les maneres o experiències d’utilització de les activitats del Clic. Experiències en aquest cas desenvolupades tant en aules ordinàries com en aules específiques (aules d’informàtica). La informació de la qual disposem per a l’anàlisi d’aquestes experiències ha estat recollida mitjançant entrevistes formals i informals, observació participant i no participant, notes de camp, informes i diaris de camp, etc.Paraules clau
TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació), Clic, llibres de text, innovació educativaPublicades
01-02-2006
Com citar
Vidal Puga, M. del P., Rodríguez Rodríguez, J., & Fernández Tilve, M. D. (2006). Anàlisi de les activitats del programa Clic en els contextos d’ensenyament-aprenentatge. EDUCAR, 37, 169–188. https://doi.org/10.5565/rev/educar.194
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 M. del Pilar Vidal Puga, Jesús Rodríguez Rodríguez, M. Dolores Fernández Tilve

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.