Anàlisi de les activitats del programa Clic en els contextos d’ensenyament-aprenentatge

Autors/ores

  • M. del Pilar Vidal Puga Universidad de Santiago de Compostela
  • Jesús Rodríguez Rodríguez Universidad de Santiago de Compostela
  • M. Dolores Fernández Tilve Universidad de Santiago de Compostela

Resum

En aquest treball examinem un dels programes utilitzats pel professorat: el Clic. Una eina de creació d’activitats educatives multimèdia per a alumnes. A més de descriure’l, oferint les seves característiques tècniques, potencialitats, possibles usos i el seu valor pedagògic en relació amb altres recursos didàctics (especialment el llibre de text), ens centrem en un cas concret: un centre educatiu de primària. En aquest estudi de cas, emmarcat en una investigació més àmplia, vam analitzar les maneres o experiències d’utilització de les activitats del Clic. Experiències en aquest cas desenvolupades tant en aules ordinàries com en aules específiques (aules d’informàtica). La informació de la qual disposem per a l’anàlisi d’aquestes experiències ha estat recollida mitjançant entrevistes formals i informals, observació participant i no participant, notes de camp, informes i diaris de camp, etc.

Paraules clau

TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació), Clic, llibres de text, innovació educativa

Publicades

01-02-2006

Com citar

Vidal Puga, M. del P., Rodríguez Rodríguez, J., & Fernández Tilve, M. D. (2006). Anàlisi de les activitats del programa Clic en els contextos d’ensenyament-aprenentatge. EDUCAR, 37, 169–188. https://doi.org/10.5565/rev/educar.194

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.