La formació al llarg de la vida: exigències sociolaborals-desenvolupament personal
Resum
El que s’entén per educació al llarg de la vida ha estat tractat des de diferents perspectives en la història de l’educació. En aquest estudi es fa una proposta sobre aquest fet des del concepte d’educació permanent amb el propòsit de respondre a tres qüestions clau: què és l’educaciópermanent?, per quina raó hem de considerar-la?, i amb quina finalitat l’hem d’emprar? Es posa un èmfasi especial en les característiques actuals de la dinàmica del treball i en la inserció de les persones en aquesta dinàmica des d’una perspectiva humanística.
Paraules clau
educació al llarg de la vida, educació permanent, perspectiva d’empleats i d’empleadors sobre l’educació al llarg de la vida, desenvolupament integral de la personaPublicades
2006-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 Blas Bermejo Campos
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.