Valoració de les competències professionals a la formació professional específica i de les funcions del formador
Resum
L’article presenta part dels resultats obtinguts en l’anàlisi de la formació professional específica en base a l’estudi de cas en què l’alumnat format, els tutors a les empreses i el professorat són els informants per fer la valoració de la formació.L’objectiu és analitzar les competències professionals a la formació professional específica i les funcions del formador, des de la perspectiva de les persones que hi estan implicades, en vistes a formular propostes per a la formació de professionals de l’àmbit estudiat. Les conclusions aporten elements per a la reflexió i la millora de la formació, destacant-ne aspectes com ara les competències professionals, les funcions del formador i la formació en centres de treball.
Paraules clau
formació professional, competències professionals, capacitats clau, funcions del formador, estudi de casPublicades
01-02-2007
Com citar
Peris Morancho, P. (2007). Valoració de les competències professionals a la formació professional específica i de les funcions del formador. EDUCAR, 39, 47–62. https://doi.org/10.5565/rev/educar.160
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2007 Pere Peris Morancho

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.