Formació i innovació: dos elements vinculats al professorat de la Universitat de les Illes Balears

Autors/ores

  • Carme Pinya Medina Universitat de les Illes Balears

Resum

La finalitat d’aquest article és emfasitzar la importància de la formació continuada del professorat
universitari en aquest nou context de convergència europea i endinsar-nos en l’experiència concreta de la Universitat de les Illes Balears i en el pla formatiu que ha engegat.
Concretament, l’estudi té els objectius primordials següents: analitzar el grau d’impacte d’aquest programa formatiu en la docència del professorat universitari, descobrir futures necessitats formatives, valorar la difusió de les accions innovadores del professorat, detectar obstacles sorgits en la innovació docent i estudiar el grau d’institucionalització de les estratègies d’innovació docent per part de departaments, facultats o escoles.

 

Paraules clau

innovació, qualitat docent, Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), formació del professorat

Publicades

01-02-2007

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.