Formació i innovació: dos elements vinculats al professorat de la Universitat de les Illes Balears
Resum
La finalitat d’aquest article és emfasitzar la importància de la formació continuada del professorat
universitari en aquest nou context de convergència europea i endinsar-nos en l’experiència concreta de la Universitat de les Illes Balears i en el pla formatiu que ha engegat.
Concretament, l’estudi té els objectius primordials següents: analitzar el grau d’impacte d’aquest programa formatiu en la docència del professorat universitari, descobrir futures necessitats formatives, valorar la difusió de les accions innovadores del professorat, detectar obstacles sorgits en la innovació docent i estudiar el grau d’institucionalització de les estratègies d’innovació docent per part de departaments, facultats o escoles.
Paraules clau
innovació, qualitat docent, Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), formació del professoratPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2007 Carme Pinya Medina

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.