Nou enfocament de la pràctica educativa del Programa UNIGIS Girona: Algunes reflexions sobre les claus del canvi
Resum
En els últims anys, s’ha discutit molt al voltant del nou model pedagògic que promou el nou espai europeu d’educació superior. Aquest article recull l’experiència del Programa UNIGIS de formació a distància en SIG, que s’ofereix des de la Universitat de Girona, com a exemple innovador de l’aplicació d’una nova metodologia d’aprenentatge. La iniciativa és fruit, en gran mesura, de les influències europees i dels sistemes d’aprenentatge que duen a terme diverses universitats del nostre continent. En un estudi a distància que dóna suport al procés formatiu en plataformes e-learning, esdevé fonamental que aquestes facilitin l’aplicació del model pedagògic sobre el qual es desenvolupa el programa de formació, però sense oblidar el paper clau que hi tenen les persones implicades.Paraules clau
e-learning, aprenentatge cooperatiu, constructivisme, learning by doing, Moodle, competències, activitats d’aprenentatge, tecnologiaPublicades
2008-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2008 Gemma Boix, Suani Armisen
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.