Aplicació d’un model de qualitat per avaluar experiències e-learning en l’espai europeu universitari
Resum
Durant els últims anys, les comunitats universitàries han dedicat grans esforços a integrar noves tecnologies per millorar els seus processos d’aprenentatge. En aquest sentit, la majoria de les universitats europees han incorporat plataformes d’e-learning que serveixen de suport i complementen el model clàssic d’ensenyament. Tanmateix, la utilització d’aquestes plataformes no sempre és suficient per millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge. Tanmateix, amb la utilització d’aquestes plataformes no sempre n’hi ha prou per millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge. Per aquest motiu, es fan necessaris mètodes de disseny i avaluació de processos educatius basats en plataformes d’e-learning que tractaran de garantir els objectius d’aprenentatge fixats. Aquest treball està orientat a avaluar aquest tipus d’experiències i, més específicament, a proporcionar un procediment que utilitzi un model de qualitat i que serveixi de guia en l’avaluació d’experiències educatives basades en plataformes d’e-learning.Paraules clau
experiència e-learning, mètode d’avaluació, model de qualitat, campus virtualPublicades
2008-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2008 Elena Ejarque González, Félix Buendía García, Antonio Hervás Jorge
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.