Anàlisi i conclusions dels tallers del IV Congrés Internacional «Educació i Entorn»

Autors/ores

  • M. Jesús Comellas Universitat Autònoma de Barcelona
  • Mirta Lojo Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

En aquest article, s’hi presenten les propostes sorgides durant el 4t Congrés «Educació i Entorn», celebrat el mes de maig de 2008 a la Seu d’Urgell, a partir dels tallers realitzats amb la participació de diferents professionals de l’àmbit educatiu de les administracions locals i autonòmica, representants d’associacions de mares i pares i de diverses entitats de lleure. El debat realitzat es va vertebrar al voltant del tema de la convivència i es va desenvolupar sobre quatre eixos bàsics: processos d’aprenentatge en els centres educatius, famílies, teixit social i acció de govern. De les propostes emeses, se n’infereixen idees clau sobre les percepcions al voltant de l’educació i de la convivència que van ser la base de les conclusions del congrés, exposades en un document titulat Declaració de la Seu d’Urgell.

Paraules clau

percepció sobre línies educatives i convivència, participació, debat, representació social, familiar, professional i acció de govern

Publicades

2009-02-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.