El context escolar com a escenari d’educació superior en la formació de docents. El pràcticum a Quebec com a model per reflexionar davant les noves titulacions de grau
Resum
El disseny dels plans d’estudis de les noves titulacions de grau de Magisteri constitueix, pel seu tarannà professionalitzador basat en competències i l’ampliació dels estudis a quatre cursos, una oportunitat per a les facultats d’educació de millorar la qualitat de la formació inicial dels mestres. Gran part de l’increment dels crèdits es destina a l’ampliació dels períodes de pràctiques als centres escolars col·laboradors. Es tracta d’un escenari de canvi profund que haurà de replantejar l’organització i revisar els models. L’experiència del Quebec ens proporciona elements d’anàlisi i de reflexió amb la finalitat d’arribar a orientacions i a conclusions transferibles a l’organització d’aquests plans d’estudis i per integrar el pràcticum en una visió global i interdisciplinària de la titulació.Paraules clau
competències, formació de mestres, pràcticumPublicades
2009-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2009 Jordi L. Coiduras, Colette Gervais, Enrique Correa
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.