Reptes i alternatives de la gestió del coneixement (GC) com a proposta per a la col·laboració en organitzacions intel·ligents
Resum
En aquest treball es pretén reflexionar sobre alguns reptes i algunes alternatives que s’han de tenir en compte a l’hora d’aplicar models de gerència del coneixement (GC) en organitzacions educatives. Per això, s’hi presenten la definició de GC, la categorització dels models per a la GC i tres reptes que s’han de considerar a l’hora d’establir aquestes pràctiques en l’organització educativa. El primer repte es refereix a com començar a transformar-se en organització intel·ligent; el segon repte, que té al primer com a base, es refereix a com generar capacitats per a la sustentabilitat de projectes de GC, i finalment, el tercer repte descriu dos dispositius per a la col·laboració com ho són l’ecologia del coneixement i les comunitats de pràctica.Paraules clau
gerència del coneixement, organització intel·ligent, ecologia del coneixement, comunitats de pràcticaPublicades
2011-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2011 Mónica R. de Arteche
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.