Noves polítiques de desenvolupament professional per a empleats públics. El Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya
Resum
Aquesta aportació tracta la transformació de l’oferta educativa en un centre de formació per a empleats públics al llarg d’aquests últims cinc anys. S’hi mostren, sintetitzades, línies d’evolució lligades a l’increment quantitatiu de l’activitat formativa i a la diversificació i personalització d’aquesta.
S’observa, així, una major presència de noves línies formatives lligades a la creació i a la gestió del coneixement, a la detecció de mecanismes d’aprenentatge informal, a la transformació de formats inicials d’aprenentatge electrònic (e-learning) en uns altres més interactius i a la cocreació de nous continguts que rendibilitzen el coneixement dels membres de l’organització.
Finalment, s’hi presenta una proposta d’estratègia de canvi institucional que pot transferir-se a altres entitats públiques similars.
Paraules clau
formació, programa Compartim, administració pública, aprenentatge col·laboratiu, aprenentatge informal, comunitats de pràcticaPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2011 Jesús Martínez Marín, Miren Fernández de Álava
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.