Anàlisi de l’aplicació d’alguns projectes nacionals amb l’ús de noves tecnologies: El cas de nou institucions d’educació de base a Mèxic i Colòmbia
Resum
Aquest article presenta una reflexió sobre algunes aplicacions de projectes educatius nacionals en institucions d’educació de base de dos països llatinoamericans: Mèxic i Colòmbia. Els resultats es van obtenir a partir d’una investigació exploratòria i, principalment, a través de la percepció dels actors en el terreny. El marc d’aquest estudi va ser la realització d’un treball de grau per al màster en Ciències de l’Educació de la Universitat París V René Descartes. Els resultats principals reflecteixen certes diferències entre els programes de tots dos països, així com entre les infraestructures i les percepcions dels actors dels tres contextos analitzats: escoles indígenes, rurals i urbanes. Hi trobem, igualment, certes tensions entre els objectius institucionals dels programes, la utilització de les noves tecnologies a les escoles i les percepcions dels actors entrevistats.Paraules clau
sordesa, educació, tecnologia, cofinançament, Amèrica Llatina, escletxa digital, ordinadorsPublicades
2011-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2011 Karina Barrantes, Georges-Louis Baron
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.