Avaluació de l’autoestima dels estudiants d’ESO. Estudi de cas en un IES
Resum
L’article presenta els resultats de la recerca feta en un institut d’Educació Secundària sobre l’autoestima dels estudiants d’Educació Secundària Obligatòria. Després de definir el concepte d’autoestima i fer un recorregut per les investigacions dutes a terme sobre el tema, s’exposa com les autores han estudiat la relació entre l’autoestima i un seguit de variables personals i també amb el rendiment escolar. L’estudi conclou que l’autoestima influeix en el desenvolupament de l’adolescent tant acadèmic com de personalitat, fins al punt que el grau d’influència és diferent segons el tipus d’autoestima.Paraules clau
autoestima, autoconcepte, avaluació, inclusió, integració, educació emocionalPublicades
01-07-2012
Com citar
Carreras Agón, G., Fuentes Agustí, M., & Tomàs Folch, M. (2012). Avaluació de l’autoestima dels estudiants d’ESO. Estudi de cas en un IES. EDUCAR, 48(2), 205–227. https://doi.org/10.5565/rev/educar.19
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2012 Gemma Carreras Agón, Marta Fuentes Agustí, Marina Tomàs Folch

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.