Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic. Anàlisi de necessitats

Autors/ores

  • Serafín Antúnez
  • Blanca Patricia Silva
  • Juan José González
  • Paulino Carnicero

Resum

Aquest article presenta el procés i els resultats de dues recerques sobre les necessitats de formació dels supervisors i supervisores d’educació primària i d’educació secundària en quatre estats de Mèxic. Comunica la justificació de les investigacions i el fonament que les sustenta. Descriu la metodologia, organitzada mitjançant quatre estudis de cas cadascuna, que es van portar a terme a través d’entrevistes en profunditat, grups de discussió i informes escrits de persones expertes. S’hi presenten també les conclusions més rellevants relacionades amb les competències que es considera necessari desenvolupar en els programes de formació.

Paraules clau

supervisió escolar, formació de supervisors, anàlisi de necessitats

Publicades

01-02-2013

Com citar

Antúnez, S., Silva, B. P., González, J. J., & Carnicero, P. (2013). Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic. Anàlisi de necessitats. EDUCAR, 49(1), 83–102. https://doi.org/10.5565/rev/educar.12

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.