Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic. Anàlisi de necessitats
Resum
Aquest article presenta el procés i els resultats de dues recerques sobre les necessitats de formació dels supervisors i supervisores d’educació primària i d’educació secundària en quatre estats de Mèxic. Comunica la justificació de les investigacions i el fonament que les sustenta. Descriu la metodologia, organitzada mitjançant quatre estudis de cas cadascuna, que es van portar a terme a través d’entrevistes en profunditat, grups de discussió i informes escrits de persones expertes. S’hi presenten també les conclusions més rellevants relacionades amb les competències que es considera necessari desenvolupar en els programes de formació.Paraules clau
supervisió escolar, formació de supervisors, anàlisi de necessitatsPublicades
01-02-2013
Com citar
Antúnez, S., Silva, B. P., González, J. J., & Carnicero, P. (2013). Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic. Anàlisi de necessitats. EDUCAR, 49(1), 83–102. https://doi.org/10.5565/rev/educar.12
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2013 Serafín Antúnez, Blanca Patricia Silva, Juan José González, Paulino Carnicero

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.