Factors que obstaculitzen el canvi en professors i directius d’instituts vulnerables a la regió de l’Araucanía (Xile)
Resum
Les dinàmiques de canvi i d’innovació tesen el sistema educatiu en general. Les variables contextuals aguditzen les tensions i demanen dels professors competències professionals que els permetin avançar cap a la millora dels resultats de tots els seus estudiants. D’altra banda, requereixen l’existència d’estructures i processos que permetin avançar en la millo-ra i l’eficàcia internes de l’organització, de manera que el canvi i la innovació responguin com cal a un procés que en reculli les particularitats des d’una dimensió social i cultural. El treball proposat té per objectiu avançar cap a la identificació de factors que, en contex-tos vulnerables, obstaculitzen el canvi i la innovació.Paraules clau
vulnerabilitat, canvi, innovació, obstaclesPublicades
2013-07-19
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2013 Jorge Miranda Ossandón
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.