Percepcions al voltant del coordinador TIC als Centres Educatius Intel·ligents. Un estudi de cas
Resum
Aquest treball mostra les conclusions d'un estudi que té com a objecte d'anàlisi al coordinador TIC d'un centre educatiu i les percepcions, tant del propi coordinador com dels docents del centre, sobre les seves funcions i tasques. La peculiaritat d'aquest cas radica en que desenvolupa la seva activitat professional en un centre que participa en el programa de Centres Educatius Intel·ligents (CEI), classificat com a Centre d'Acció Educativa Singular (CAES). Els resultats obtinguts formen part d'un estudi més ampli que examina les controvèrsies a les que s'enfronten els coordinadors TIC dels CEI, model d'integració de les TIC paral·lel al model 1 a 1 i que s'ha experimentat únicament en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
La recollida de dades es va realitzar per mitjà de tècniques qualitatives i quantitatives; i els resultats obtinguts confirmen, entre altres coses, la falta de formació preparatòria, la necessitat d'un reconeixement o incentiu a aquests docents, i la importància en aquesta iniciativa del suport de l'equip directiu i el professorat del centre.
Paraules clau
noves tecnologies, organització escolar, programes educatius, recursos educatius, integració TICPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2013 Mercedes Romero Rodrigo, José Peirats Chacón, Ángel San Martín Alonso, Isabel Gallardo Fernández
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.